Ing. Jiří Dušek
Vážená pani ředitelko,
Několikrát jsem se Vás pokoušel kontaktovat tf., ale marně a tak velmi nerad, ale musím použít počítač. Byli jsme u Vás od 19.1., tuším na 4 dny. Velmi se mi nechtělo , jako staré generaci, poslat někam peníze předem, ale naštěstí vše klaplo.
Musíme říct, že jsme byli poprvé v lázních a byli jsme tak spokojeni, že Vám musíme poděkovat.
Veškerý personál, rehab.pracovnice, servírky – všechny milé, ochotné a stále usměvavé, jen pani co stírá v sauně se vždy špatně vyspala, ale když jsme ji ještě večer viděli v kuchyni, tak už jsme ji chápali. Všude vzorný pořádek a čisto, sauna na 1. Místě.
Jediné co bychom navrhli ke zvýšení tržby v restauraci, je hudba po večeři. Odpoledne tam nikdo nebyl, ale po té večeři by ubytovaní hosté poseděli a určitě něco vypili u tanečku.
Někdo s personálu nám prozradil, že období ledna je pro Vás mizerné, a když prý Vám zavoláme, tak nám to necháte za cenu Slevomatu, což je prý pro Vás výhodnější. Pokud je to pravda, tak nám to prosím sdělte a máte v nás trvalé hosty a již váš hotel doporučujeme známým.
Další velké plus, náš operátor tam nemá signál, takže naprostý klid a nebyli tam naši „oblíbenci" z východu.
Ještě jednou děkujeme za skvělý pobyt a přejeme Vám i personálu stále plný hotel a usměv na rtech.
S pozdravem
Ing. Jiří Dušek